22 de març del 2013

“NOSALTRES PENSEM EN ACONSEGUIR LA PERMANÈNCIA EL MÉS AVIAT POSSIBLE”


Carlos Gómez Capel (Barcelona, 2 d'agost del 1991) va venir aquest estiu al Guíxols per a suplir la baixa del davanter Peke. Poc en sabíem d'ell, però Monràs ens en va parlar meravelles. En el poc temps que porta aquí, Carlos s'ha fet un lloc entre els titulars. Des d'ADNGuíxols hem parlat una mica amb ell per conèixer-el millor!

On et vas formar com a jugador? Quins són els millors i pitjors records de la teva etapa futbolística?
Vaig començar en un equip del meu barri, el Llongueras, hi feia de porter, vaig passar per el Badaloní, i després ja vaig venir a Tordera, on vaig començar a jugar com ha jugador. Vaig jugar-hi fins a cadet B, on vaig fixar per el Mataró , on vaig passar 4 anys, fins al ultim any de juvenil. Després, d'amateur vaig fitxar pel Blanes, després vaig tornar al Tordera, i ara al Guíxols. El Millor moment un ascens amb el Mataró, I el pitjor, el trencament de peroné.

Com arribes a fitxar pel Guíxols?
Gràcies a Uri Vila i Tena, que hem coneixen d'abans. Van parlar al mister de mi, feia falta un davanter, vaig anar entrenar i els hi vaig agradar. I aquí estic.

Arribes quan ens va deixar un davanter com Peke, que havia estat el referent golejador de l’equip la temporada passada. Vas sentir pressió per aquest fet?
Al futbol si jugues amb pressió d'aquestes exteriors a tu, jugues malament. Jo no em vaig posar pressió per aquest fet. De altra gent no ho he notat.

Amb Uri Vila i Peke vau coincidir en el futbol formatiu. Com recordes aquella etapa? Què es sent al jugar altre cop amb ells?
El futbol formatiu sempre deixa bons records. És sempre una alegria jugar amb gent que coneixes! I tornar-te a trobar amb gent com ells ho fa tot mes fàcil.

T'hem vist jugar sol en punta, per les bandes,... com et definiries com a jugador i quina és la posició on et sents més còmode?
Em definiria com un jugador ràpid en l'u contra u, i tècnic. Sempre que jugo, ja sigui en punta o de banda, jugo amb llibertat de moviments. Per tant, sempre que jugo estic còmode, menys de central, clar estar! (riu)

Des de fora, dóna la sensació que aquest equip és, per sobre de tot, una pinya. Com ens podries descriure l'ambient que es viu en el vestidor?
La veritat és que és el millor vestuari en que he estat. Tots som molt joves i ens portem molt be. Si la pinya funciona bé, després al camp es nota.
Sembla que està costant molt lligar els partits i endur-se els tres punts, tot i que hi ha qualitat i es juga força bé. A què creus que és degut?
Sí, qualitat en tenim de sobres, però sembla que ens costa tancar els partits. n coses que estem milloran I que treballem força, I sembla que van sortint.

Després de jugar dos partits seguits a fora i aconseguir 4 punts, rebem un altre rival directe a la lluita per mantenir la categoria. Quin Sant Cugat us espereu per diumenge? Comença a ser decisiu a aquestes alçades sumar de 3 en 3?
Ens esperem un Sant Cugat molt agressiu i amb ganes de emportar-se els 3 punts. Ara cada partit fins al final de temporada es molt important sumar 3 punts, s a casa i contra un rival directe.

Encara queda molta lliga i molts punts en joc. Creieu que enllaçant unes quantes victòries seguides us podríeu enganxar a la part de alta de la classificació?
Està clar que en aquesta categoria tan igualada fas 3 resultats bons i et fiques a dalt, però nosaltres pensem en aconseguir la permanència el mes aviat possible. Després el que passi, però la permanència és el mes important.

Ara que ja portes uns mesos jugant a Sant Feliu, hi ha hagut alguna cosa que t'hagi sorprès d'aquest club? Tindrem Carlos Gómez l'any del Centenari?
M'ha sorprès la gent del club. Des de el president fins l'utiller son bones persones i sempre m'han tractat molt bé, estic molt a gust aquí. El futbol dóna moltes voltes, però si hi soc és una bona senyal, que voldrà dir que tant el club com jo estem contents l'un de l'altre.

I per acabar, la nostra pregunta estrella: Un resultat per diumenge:
Una victòria del Guíxols!


Foto: Jordi Calvet / ADnGuíxols


NOMS PROPIS
1 Ramon Monràs: Es el professor, i un gran motivador.
2 Dani Castilla: El conec des de petit, un porteràs.
3 Pedregosa: Es el “jefe” de tots, m'ha ajudat molt.
4 Garrido: Es l'alegria del vestuari, sempre et fa riure.
5 Uri Vila: Un gran amic i jugador.

AL DETALL
No jugaries mai al... al futbol no es pot dir aixo...
Si no haguessis jugat mai a futbol jugaries: Tennis
El millor jugador amb qui has compartit vestuari: Bochy Hoyos
El millor entrenador que has tingut: Jordi Costa
El millor moment de la teva carrera: un Ascens
El pitjor moment de la teva carrera: la unica lesió greu que he tingut
Un bon davanter ha de tenir: Gol, i res més
Un equip: F.C. Barcelona
Un referent futbolístic: David Villa
Un estadi: La Bombonera
Un jugador: Messi
Un himne: El del Barça
Un plat: Macarrons
Una pel·lícula: 60 segundos
Un llibre: Futbol mi filosofia, de Cruyff
Un estil musical: Hip-Hop
Un grup: Nach
Un color: Verd
Una ciutat: Roma
Mar o muntanya: Mar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Opina amb respecte i educació.